The most worst restaurant


Pada bulan puasa ni, macam2 lah kedai dan gerai2 menawarkan perkhidmatan hidangan sempena bulan puasa nie.. ada yang memberikan khidmat yang terbaik ,ada jugak yang macam ala kadar jaa… Pada bulan puasa ini jugalah tumbuhnya peniaga2 makanan baik menjual makanan dikedai mahupun gerai2 tepi jalan.

Popular Foodcourt ,Emart matang jaya saya suka jalan2 pegi ke serata kedai makan di sekitar Bandar Kuching , dalam banyak2 kedai yang saya pegi , ada jugak kedai yang teruk layanan nya… huh… saya pegi kedai tu pastu duduk kt kerusi dah stgah jam dah… xder org amik oder… tiap-tiap kali kedai nih macam nie… kalo oder air… waiter tu pun amik air jer… xdpt panggilkan skali oder makan…ataupun amik skali oder makan… xkan org datang kedai makan nak minum jer… majoriti yang punya gerai2 makan nie (popular foodcourt) orang bumiputera…namun waiternya saya tengok macam mamat indon jer…dahla kasar…kita mintak tolong dia amik skali oder makan pun dia macam malas jer… macammana nak berniaga macam nie ..kalo layanan waiter macam tu.. tempat kedai nie memang strategik… tapi dari segi layanan dan kualiti makanan xseberapa lah… kalo macamnielah orang bumiputera berniaga..macam manalah nak cepat maju… fikir-fikirkanlah …

 

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: