Pencarian ahli kelab kapcai Sarawak.


Assalamualaikum pembuka bicara kepada kamu pembaca yang setia. Sudah lama saya tidak update blog saya. Di hari ini saya ada satu berita baik untuk penggemar dan pemunya motosikal C70 dan motobike antik. Saya pada masa kini dalam proses pengumpulan warga2 Sarawak yang berminat menyertai kelab moto kapcai (terutamanya Honda c70 dan antik) . Ini kerana di Sarawak ini ramai peminat kapcai tiada kelab yang benar2 bernaung dan berfungsi sepenuhnya. Tujuan penubuhan kelab ini adalah

– bagi memupuk sifat berfikir secara super kreatif

– untuk memupuk sifat setiakawan

-menimbulkan suasana harmoni di industri teknologi seni pengubahsuaian kenderaan.

-menonjolkan orang2 yang otai2 dlm modify seterusnya mengangkat lagi misi pemartabatan teknologi seni ini dengan lebih maju lagi.

kita kena ada satu entiti yang establish untuk bernaung dibawah satu bumbung dan sehubungan dengan itu daya pemikiran kreatif ini disuburkan dengan pertemuan diantara pakar2 mekanikal dan seni ubahsuai diserata Sarawak. Bukan bersifat rasis namun kita sebagai warga Sarawak perlu tunjuk yang kita ada kemeriahan dari segi teknologi seni.

Jika anda berminat menyertai kelab ini sila hubungi saya di emel ankeron@gmail.com  

3 Responses to Pencarian ahli kelab kapcai Sarawak.

  1. Ryaeen Mandy says:

    MC MANA NAK DAFTAR NIE

  2. Ethel says:

    Very great post. I simply stumbled upon your weblog and wished to say
    that I have truly enjoyed browsing your weblog posts. After all I will be subscribing on your feed and I’m hoping you write once more very soon! Customers may Ethel by means of a large number of reasonably priced companies.
    buy targeted twitter followers assistance in growing customer base, search engine results positioning, and so forth
    buy targeted twitter followers along with fast for ones Twitter Profile by greatest Companies.

Tinggalkan komen