Perniagaan Saya

Kami ada penyelesaian untuk sesiapa yang mengkehendaki “solution” ini…

Kami Reeqsolution Co. Merupakan syarikat 100% milik bumiputera beroperasi diKuching,Sarawak ( Alamat : LOT 2887 TINGKAT BAWAH ,RUMAH KEDAI BANGUNAN RPR FASA 2, JALAN ASTANA, 93050 KUCHING SARAWAK ) yang membantu pengusaha syarikat untuk memudahkan kerja dan promosi syarikat dengan adanya sistem komputer.
syarikat kami menyediakan perkhidmatan ;-
– Menjual dan membina website serta sistem komputer berpangkalan data.
membantu promosi perniagaan anda secara cekap dan cepat mendapat akses dari bakal pelanggan anda.
– Menyelenggara sistem komputer.

– Menjual komputer baru dan terpakai.
membantu dan memberi kemudahan nasihat mengenai pembelian komputer.
– Menyelenggara komputer .
kepada pemilik komputer dan laptop yang mempunyai masalah boleh lah hubungi saya di talian yang tertera di profile saya.
Kami mempunyai beberapa produk sistem seperti ;-
ARMS – (ASSET RECORD MANAGEMENT SYSTEM) sistem aset yang diringkaskan cara kerja nya.menggunakan imbasan barkod.memudahkan kerja-kerja mengaudit aset secara cekap.
EDUSYS – sistem ini adalah direka khas bagi pengurusan maklumat kemasukan pelajar,bermula dari pendaftaran sehingga pelajar itu telah menamatkan pengajian.Data history masih tersimpan sekiranya pelajar tersebut sudah lama meninggalkan IPT.
REEQCONS – sistem ini direka khas untuk pengurusan syarikat yang berkenaan dengan pmbinaan.membantu untuk memberi cadangan keputusan.sistem ini fleksible kepada semua jenis syarikat pembinaan.
Sistem Order – sistem ini direka untuk syarikat2 pembekal bagi memudahkan kerja2 penempahan. boleh di integrated dengan sistem AMSYS, bagi menyenangkan kerja pencarian maklumat barang. Kami juga sedia membina sistem yang mengikut kehendak pelanggan.

Hubungi saya Mohamed Tarmini :- 016-5750132

Tinggalkan komen